پک پذیرایی مراسم ترحیم

صفر تا صد پک پذیرایی مراسم ختم

 

در این مطلب از چرایی و نحوه پیدایش پک پذیرایی تا مدل های مختلف پک و خرید اینترنتی پک مورد نظر را بررسی میکنیم.

 

چرا میوه و پک پذیرایی در مراسم ختم استفاده میشود؟

 

از قدیم الیام ایرانی ها از مهمانان خود با غذا گرم، نوشیدنی و میوه ها پذیرایی میکردند و تبدیل به گزینه هایی مناسب برای مهمان نوازی در تمامی مراسم ها شده است و مراسم ختم نیز از این امرمستثنا نیست.

در ابتدا میوه ها در سینی چیده و روی آن سلفون کشیده میشد و در انتهای مراسم ترحیم بر سرمزار، میوه ها بین مهمانان حاضر پخش و مابقی به عنوان خیرات بین سایرین پخش میشد.

امروزه به دلیل مسائل بهداشتی، راحت بودن و قابلیت حمل آسان بسته ها و همچنین شکیل بودن باعث شده که به روش قبل، میوه ها در سینی چیده نشود و به صورت بسته ای با عنوان "پک پذیرایی مراسم ختم" به وجود آمد و این سنت مهمان نوازی قدیمی چهره ای مدرن به خود گرفته است.

 

انواع پک پذیرایی میوه

 

تعداد اقلام داخل پک پذیرایی کاملا دلخواه میباشد ولی در عین حال اصولی دارد که حتما میبایست داخل پک پذیرایی (موز، آبمیوه و پد الکلی) موجود باشد و حداقلی وجود دارد و همچنین به دلیل محدود بودن فضای پک پذیرایی حداکثری هم وجود دارد و نمیتوان اقلام زیادی داخل پک پذیرایی گذاشت.

اما به صورت معمول یک موز، یک آبمیوه، یک پد الکلی، یک کیک(هرمدلی)، و یک میوه فصل(سیب، نارنگی،پرتقال و ..) در پک پذیرایی وجود دارد .

 

خرید اینترنتی پک پذیرایی میوه

 

شما میتوانید خیلی راحت به فروشگاه مراجعه کنید و پک پذیرایی مد نظر خود را انتخاب کنید و کمتر از 24 ساعت در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

مشاوره و راهنمایی خرید

02191018839

 

هر آنچه که می بایست در مورد پک پذیرایی مجلس ختم بدانید

 

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش