چطور آنلاین حلوا و خرما ترحیم سفارش بدم؟

سفارش آنلاین حلوا و خرما ترحیم

غم و شادی دو جز جدایی‌ناپذیر زندگی هر شخصی هستند. روز‌هایی وجود دارد که غرق در شادی به سر می‌‎بریم و برای اینکه دیگران را در شادی خود شریک کنیم، جشن‌وسرور برپا می‌کنیم. اما زندگی یک‌روی سکه دیگر نیز دارد، در این قسمت برخلاف میل با غم و غصه روبرو می‌شویم که بزرگ‌ترین آن نیز ازدست‌دادن عزیزان و نزدیکان خودمان است. همان گونه که دوست داشتیم شادی و خوشحالی خود را با دیگران سهیم شویم، دوست داریم در این زمان فامیل، دوست و آشنایان همراه ما باشند و غم و ناراحتی ما را با حضورشان تسلی ببخشند.

برای این منظور مراسم‌های عزاداری و خاک‌سپاری برگزار می‌کنیم. همانند مراسم‌های شادی و سرور که دارای آداب‌ورسوم خاصی هستند، مراسم عزاداری نیز اصول و قاعده خاصی دارد که بهتر است با آن نیز آشنا باشیم. یکی از این آداب‌ورسوم پذیرایی در طول مراسم است که معمولاً از حلوا و خرما مراسم ختم استفاده می‌شود. اگر شما هم جز افرادی هستید که غم ازدست‌دادن نزدیکان خود را تجربه کرده‌اید و اکنون به دنبال آن هستید که با برگزاری مراسم باشکوه یاد و خاطره او را در ذهن‌ها زنده نگهدارید؛ پیشنهاد می‌شود این مقاله از بهشت یار را تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

 

ضرورت استفاده از حلوا و خرما مراسم ختم

خرید آنلاین حلوا و خرما مجلسی از بهشت یار

اگر دقت کرده باشید، استفاده از خرما و حلوا یکی از رایج‌ترین راه‌ها و محصولات پذیرایی در مراسم ختم است؛ آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا از این مواد استفاده می‌شود؟ در ادامه دلیل این قضیه برایتان توضیح داده می‌شود.

  • حلوا و خرما مراسم ختم جز مواد غذایی زود هضم شناخته می‌شود، در هنگام عزاداری و سوگواری برای عزیزان، افراد معمولاً اشتهای خود را از دست می‌دهند و سیستم گوارشی‌شان دچار مشکل می‌شود. ازاین‌رو حلوا و خرما مراسم ختم می‌توانند جز بهترین مواد غذایی برای خوردن باشند.
  • یکی دیگر از مواردی که حلوا خرما آماده را مناسب برای ختم کرده، طبع گرم آن است. در کتاب‌های قدیمی طب سنتی غم و اندوه را با طبع سرد شناخته‌اند. در این میان افراد برای اینکه بتوانند سلامت خود را حفظ کنند و دچار افت فشار شدید نشوند از حلوا و خرما بسته بندی شده استفاده می‌کنند تا میزان قند خون و فشار خونشان تنظیم شود.
  • از دلایل دیگری که باعث سفارش حلوا خرما مجلسی می‌شود، آداب‌ورسوم گذشته است که افراد بسیاری بر آن پایبند هستند. خرما محصولی از جنوب کشور است. درخت نخل در فرهنگ گذشته به‌عنوان درخت رستاخیز شناخته می‌شد و خرما را محصولی دانستند که می‌تواند به‌آسانی مسیر مردگان را بپیماید. حلوا نیز از آرد گندم آماده می‌شود که در مراسمات عزاداری گذشته جز مواردی بود که مردم به مردگان خود هدیه می‌دادند، ازاین‌رو به‌مرورزمان در پذیرایی‌های مجلس ختم جز موارد پرکاربرد شناخته شده است.
  • شیرین بودن حلوا و خرما مراسم ختم جز مواردی است که باعث استفاده از آن در پذیرایی مجلس ختم می‌شود، زیرا مواد شیرین سطح سروتونین مغز را افزایش می‌دهند. سروتونین جز موارد آرام‌بخش در بدن است که ذهن و اعصاب افراد را کنترل کرده و آرام نگه می‌دارد.

 

انواع مدل سفارش حلوا ختم در تهران

خرما و حلوای بهشت زهرا

بر اساس موارد توضیح داده شده، حلوا و خرما مراسم ختم جز مواد رایج و پرکاربرد در مراسم‌های پذیرایی هستند. به دلیل تنوع دادن به این مواد در هنگام پذیرایی آن‌ها در مدل‌ها و بسته‌بندی‌های متنوعی آماده می‌کنند که در ادامه برخی از مدل‌های حلوا و خرما بهشت‌زهرا را بررسی می‌کنیم.

  • پک‌های بسته‌بندی: در برخی از مراسم‌ها به دلیل بالابردن سطح بهداشت از پک‌های بسته‌بندی خرما و حلوا استفاده می‌کنند.
  • ترافل: در برخی از موارد به سفارش مشتری خرما را به‌صورت ترافل خرمای شکلاتی سفارش می‌دهند.
  • تارت: حلوا مجلسی بسته‌بندی شده می‌تواند به‌صورت تارت حلوا زعفرانی و تارت حلوا مورداستفاده قرار گیرد.
  • حلوا قیفی: از دیگر مدل‌ها و شکل‌های جذاب در مراسم‌های عزاداری استفاده از حلوا مدل قیفی است.
  • حلوا میکس: یکی از موارد پرکاربرد در سفارش حلوا ختم در تهران می‌تواند به‌صورت ترکیب و میکسی از چند حلوا مختلف باشد.
  • خرما گردویی: یکی از رایج‌ترین محصولاتی که همراه خرما مصرف می‌شود، گردو است که مزایای بسیاری دارد.

 

قیمت سینی حلوا و خرما مراسم ختم

حلوا و خرما ختم

اگر بعد از آشنایی با انواع حلوا و خرما مراسم ختم این سؤال برایتان پیش‌آمده است که قیمت حلوا و خرما مجلسی چقدر است؟ باید بگوییم هزینه بر اساس تعداد، کیفیت، مدل سفارش داده شده، تاریخ و زمان سفارش و تحویل می‌تواند متغیر باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود بعد از اینکه مدل موردنظر خود را از میان محصولات موجود انتخاب کردید، قیمت آن را بر اساس تعدادی که می‌خواهید سفارش دهید بررسی کنید.

قیمت دیس حلوا نیز بر اساس نوع حلوا و موادی که داخل آن به‌کاررفته است می‌تواند متغیر باشد، پس بهتر است قیمت این محصول پذیرایی را نیز بررسی کرده و سپس سفارش دهید.

 

معرفی بهشت یار

در این قسمت با ضرورت استفاده از حلوا و خرما مراسم ختم و انواع مدل‌های آن آشنا شدید، اکنون نوبت آن رسیده است که یکی از مجموعه‌ها که به‌صورت تخصصی در برگزاری مراسم عزاداری، ترحیم و خاک‌سپاری فعالیت می‌کنند را به شما معرفی کنیم.

شرکت بهشت یار یکی از معتبرترین شرکت‌ها در این حوزه است که برای سهولت بخشی به امور عزاداری فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است و در این مدت‌زمان توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از شرکت‌های معتبر در این زمینه شود.

شما می‌توانید از حلوا و خرما بهشت یار در مراسم‌های خود استفاده کنید. علاوه بر این مورد این شرکت فعالیت‌هایی همچون رزرو صندلی و سایبان برای مراسم خاک‌سپاری، رزرو مداح برای مراسم ترحیم، چاپ بنر و استند برای مراسم‌ها را انجام می‌دهد. از دیگر مواردی که بهشت یار می‌تواند به شما کمک کند، خرید سنگ قبر، ترخیص متوفی از فرودگاه، رزرو آمبولانس حمل جنازه، صدور گواهی فوت، سفارش گل ترحیم و تاج گل سر مزار است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست خدمات و قیمت آن‌ها می‌توانید به سایت بهشت یار مراجعه نمایید.

 

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش