قیمت سنگ قبر مرمر سال 1401

قیمت سنگ مزار مرمر سال 1401 | قیمت انواع سنگ قبر مرمر

 

معمولا سنگ قبر های مرمر به دلیل زیبایی حیرت انگیز و مقاومت بالا، نسبت به سایر سنگ قبر ها قیمت بالاتری دارد.

 

سنگ مرمر هلوییسنگ مرمر سبزسنگ مرمر با چاپ لوگو

 

 

 سنگ مزار مرمر به رنگهای مختلفی تشکیل شده از جمله سفید، خاکستری ، سیاه ، مرمر سبز، قرمز، زرد و ارغوانی .
سنگی است بسیار زیبا و جلاپذیر و شفاف ؛ که نور را از خود عبور می دهد و سختی آن بین ۳ تا ۵/۵ است .
بسیاری از مرمرها زمانی که در معرض عوامل جوی قرار می گیرند ، دوام و استحکام خود را از دست می دهند و برخی از انواع سنگ مرمر دارای ۹۹ درصد کربنات کلسیم هستند . وجود املاح بعضی از فلزات مانند آلمینیوم و منیزیم در سنگ مرمر باعث تنوع رنگ آن می شود، سنگ مرمر خالص کاملا ً سفید است .

زیبای منحصر به فرد سنگ مرمر برای سنگ مزار این است که وقتی قله ای را برش دادیم و مناسب سنگ مزار است فقط یک نمونه از آن تولید شده و مشابه آن در هیچ جای جهان وجود ندارد که همین دلیل یکی از دلایل گران بودن سنگ قبر مرمر است .

 

 یکی دیگر از دلایل گرانی ظریف و لطیف بودن مرمر است به همین علت اکثر معادن می بایست با ظرافت و حساسیت خاصی از معدن برداشت و به مرحله فرآوری ارسال کند و هزینه تمام شده سنگ مرمر در ابتدا بالا می رود .

زیباترین سنگی که می توان در جهان پیدا کرد از خانواده سنگ مرمر هاست و کشور ایران یکی از استخراج کنندگان بهترین و زیباترین سنگ مرمر است .

سنگ مزار مرمر از زیبایی خاصی برخوردار است و تنوع رنگ بالایی به نسبت گرانیت، چینی و کریستال دارد، شما سنگ قبر مرمر را می توانید در رنگ های سبز ، سفید ، لیمویی، بنفش، صورتی و آبی خریداری کنید.

در این بین سنگ قبر مرمر سبز رگه دار و سفید یکدست بدون رگه طرفداران بیشتری به نسبت مابقی مرمرها دارند که البته از قیمت مناسب تری هم برخوردار هستند.

گرانیت ها معمولا سنگ های مقرون به صرفه تری از مرمرها هستند ولی برخی طرح ها روی گرانیت نه تنها یک سنگ مزار خاص به شما تحویل می دهد بلکه حتی ممکن است قیمت آن بیشتر هم شود.

در کل انتخاب سنگ مزار به سلیقه شخصی شما بر میگردد، شما می توانید از بین طرح های مختلف اجرا شده نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنید یا بر اساس خواسته شما نمونه ای که در ذهن دارید را برای شما طراحی و اجرا کنیم.

 

سنگ مرمر نقدهسنگ مرمر امازاده ایسنگ مرمر سبز با رگه اناریسنگ مرمر ابر و بادیسنگ مرمر رگه دار

 

در مدلهای امروزی استفاده از چمن مصنوعی و یا باغچه کاری و گل کاری در طراحی سنگ مزار طرفداران بسیاری دارد، البته این مدل سنگ قبرها در برخی از قطعات بهشت زهرای تهران که محدودیت ارتفاع دارند قابل نصب نیستند و می توانید از مشاوران سنگ مزار بهشت یار در این زمینه راهنمایی لازم را به صورت رایگان دریافت کنید.

 

> درباره سنگ مرمر، ویژگی ها و معایب آن

 

برای مشاهده تمامی مدل ها به همراه قیمت به روز کلیک کنید

021-91018839

 

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش