خرید انواع سنگ قبر و مهم‌ترین نکات درباره آن‌ها

خرید انواع سنگ قبر و سنگ مزار با همراهی بهشت یار

پس از فوت یک نفر، امکانات بسیاری هستند که به منظور برگزاری مراسم ترحیم باید آماده شوند. در این بین برخی از این موارد به عنوان امکانات مهم و ضروری و برخی دیگر به عنوان امکانات پرکاربرد اما غیرضروری شناخته می‌شوند. در بین تمامی این‌ها سنگ قبر را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین موارد شناخت که لازم است تا پس از خاکسپاری بر روی مزار متوفی قرار گیرد.

با این حال، برای انتخاب و خرید سنگ قبر لازم است تا اطلاعات دقیق و کاملی را داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب مناسب را رقم بزنید. بهشت یار در این بخش به شما کمک کرده است تا با انواع مخلتف سنگ قبر آشنا شده و اطلاعاتی را درباره آن به دست آورید. اطلاعاتی که به شما کمک کند تا خرید بهتری را داشته باشید و با یک قیمت مناسب، بهترین انتخاب ممکن را برای خود به ارمغان آورید.

 

انواع مختلف جنس‌های استفاده شده برای سنگ قبر

زمانی که برای خرید سنگ قبر به بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که انواع سنگ قبر بسیاری در بازار وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. هریک از این انواع قیمت متفاوتی را با دیگری داشته که برگرفته از ویژگی‌های مختلف هر سنگ قبر است. در واقع با شناخت ویژگی‌های هریک و قیمت سنگ قبرهای مختلف، به راحتی می‌توانید انتخابی متناسب با شرایط خود را رقم بزنید. در ادامه به معرفی 7 نوع سنگ قبر معروف در بازار خواهیم پرداخت و درباره هرکدام اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

  1. انواع سنگ مزار گرانیت

سنگ گرانیت به عنوان یکی از بهترین انواع سنگ قبر شناخته می‌شود که کاربرد بسیاری را در این زمینه دارد. بسیاری از سنگ قبرهای موجود در بازار و قبرستان‌ها از انواع سنگ قبر گرانیت هستند. این مدل از سنگ قبر را می‌توان در انواع مختلفی مشاهده کرد که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. این سنگ قبرها با دوام و استحکام بسیار بالایی که دارند، شناخته می‌شوند و از همین رو در مدت زمان طولانی ماندگاری بالاتری را از دیگر انواع سنگ قبر از خود نشان می‌دهند.

ovdn sk' lchv 'vhkdj

انواع سنگ گرانیت مختلف موجود در بازار

 

  1. انواع سنگ مزار گرانیت برزیلی

در بین انواع سنگ قبر گرانیتی، مدل‌های مختلفی وجود دارد که به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می‌شوند. در بین سنگ قبرهای گرانیتی خارجی، انواع سنگ قبر برزیلی شهرت بیشتری را از دیگر انواع دارند. این محصولات معمولا کاملا صاف و یکدست هستند و قابلیت لیزرپذیری بیشتری را نسبت به دیگر انواع سنگ قبر ایرانی دارند. برخلاف اسم این نوع سنگ قبر این‌ها تولید شده در کشور چین هستند! یکی از مزایای استفاده از این نوع سنگ قبر، داشتن تنوع بالا در ضخامت سنگ قبر است که از 20 تا 100 میلی‌متر را در بر می‌گیرد.

 

  1. انواع سنگ مزار نانو مصنوعی

یکی از انواع جدید سنگ قبر که وزن نسبتا کمتری را نیز نسبت به دیگر انواع سنگ قبر دارد، انواع سنگ قبر تولید شده با نانو مصنوعی هستند. این سنگ قبرها معمولا از مخلوط کردن بقایای سنگ‌ قبرهای دیگر با سیمان و رزین به دست می‌آیند و نصب بسیار راحت‌تری را نیز نسبت به دیگر سنگ‌های قبر دارند.

 

  1. انواع سنگ مزار مرمر

مرمر به عنوان یکی از اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین سنگ‌هایی شناخته می‌شود که به عنوان سنگ قبر کاربرد دارد. با اینکه امروزه سنگ قبرهای بهتری نیز در بازار وجود دارد، باز هم استفاده از سنگ قبر مرمر طرفداران خاص خود را دارد. در زمان خرید سنگ مزار مرمر با رنگ‌های بسیار مختلف و متنوعی روبه‌رو خواهید شد که هریک متناسب با نیاز شما می‌تواند انتخاب خوبی را برای شما رقم بزند.

 

  1. انواع سنگ مزار قروه

اگر به دنبال خرید و استفاده از انواع سنگ قبر هستید، انواع سنگ قبر قروه نیز انتخاب‌های خوبی هستند که می‌توانند با قیمت ارزان خود انتخاب مناسب باشند. این سنگ‌ها که معمولا در رنگ سفید خود مورد استفاده قرار می‌گیرند، جذب آب بسیار پایینی را دارند. ز همین رو استحکام و دوام خوبی برای این مدل از سنگ قبر وجود دارد. با استفاده از این سنگ قبر می‌توانید قبر متوفی را در برابر فرسایش محیطی و ضربه‌های محکم حفظ کنید.

sk' rfv rv,i

استفاده از انواع سنگ مزار قروه بر روی قبر

 

  1. انواع سنگ قبر ازنا

سنگ قبر ازنا به عنوان یکی از جدیدترین انواع سنگ قبر شناخته می‌شود که زیبایی بسیاری را دارد. این مدل از سنگ قبر در دو رنگ سفید و مشکی تولید می‌شود که هرکدام معمولا رگه‌هایی از زنگ مخالف را درون خود دارد. با استفاده از این سنگ قبر می‌توانید زیبایی بسیاری را به زیبایی قبر مورد نظر خود ببخشید.

 

توجه به مهم‌ترین ویژگی‌ها برای خرید سنگ قبر

اگر به دنبال خرید و استفاده از سنگ قبر باشید، باید بدانید که نکات بسیاری برای استفاده از سنگ قبر وجود دارد. از ترمیم سنگ مزار گرفته تا چگونگی و قوانین نصب سنگ مزار بر روی قبر از این دسته نکات مهم هستند. برخی از اصلی‌ترین این نکات عبارت است از:

  1. بسیاری از انواع سنگ قبر پس از مدتی نیاز به ترمیم دارند. این موضوع برای تمامی انواع سنگ قبر برقرار است. برخی از انواع سنگ قبر بیش از دیگر انواع و برخی دیگر پس از مدت زمان طولانی‌تری نیاز به ترمیم سنگ قبر دارند. باید توجه داشته باشید که در زمان خرید سنگ قبر به میزان دوام و مقاومت آن توجه داشته باشید تا نیاز شما نسبت به ترمیم سنگ قبر در مدت زمان دیرتری رخ دهد.
  2. در زمان نصب سنگ قبر لازم است تا نسبت به قوانین نصب سنگ مزار بر روی قبر، نسبت به محل دفن توجه داشته باشید. در هریک از قبرستان‌ها شرایط و قوانین مختلفی برای نصب سنگ قبر وجود دارد.
  3. یکی از اصلی‌ترین قوانین نصب سنگ مزار در بسیاری از قبرستان‌ها، توجه به نوشته روی سنگ قبر است. با توجه به شرایط موجود در قبرستان لازم است تا نسبت به این موضوع توجه نشان دهید.
  4. در برخی از قبرستان‌ها سنگ قبر به صورت هم سطح و در برخی دیگر از قبرستان‌ها نصب سنگ مزار با ارتفاع بیشتری است که این موضوع نیز لازم است تا پیش از خرید سنگ قبر در نظر گرفته شود.

فروشگاه اینترنتی سنگ قبر

مهم‌ترین نکات در نصب سنگ مزار به صورت تخصصی

 

خرید اینترنتی سنگ مزار از بهشت یار

اگر به دنبال خرید و استفاده از سنگ قبر هستید، لازم است تا نسبت به محل خرید سنگ قبر توجه داشته باشید. بهشت یار به عنوان یک همراه همیشگی در خرید سنگ قبر می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین سنگ قبر ممکن را با توجه به نیاز و شرایطتان خریداری نمایید.

در بهشت یار، خرید اینترنتی سنگ مزار فراهم شده است و شما با استفاده از این راهکار می‌توانید به سادگی نیاز خود را در این زمینه برطرف نمایید. ضمن اینکه بهشت یار در کنار تمامی این مزایا و خدمات، امکان ارسال سنگ مزار به شهرستان را نیز فراهم کرده است. در صورتی که نتوانستید سنگ قبر مورد نظر خود را در شهر خود پیدا کنید، می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را به صورت اینترنتی در فروشگاه بهشت یار داشته باشید. با استفاده از بهشت یار و خرید اینترنتی سنگ قبر و در کنار آن ارسال سنگ مزار به شهرستان به راحتی می‌توانید نیاز خود را برآورده کنید.

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش