راهنمای خرید آنلاین سنگ مزار

​راهنمای خرید آنلاین سنگ قبر به همراه مشاهده قیمت و نمونه کار شده، نصب سنگ مزار خریداری شده از وبسایت بهشت یار در بهشت زهرا تهران رایگان است.
ارسال انواع سنگ مزار به شهرستان با بسته بندی توسط باربری معتبر و قیمت مصوب.
قیمت سنگ مزار‌های داخل وبسایت به روز هستند و میتوانید به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید، در صورتی که هرگونه سوالی دارید از طریق تماس تلفنی یا پیام در واتساپ از مشاورین سنگ قبر بهشت یار بپرسید.

خرید آنلاین سنگ مزار گرانیت مشکی (سیمین اصفهان، نطنز، تویسرکان و. .  )

خرید آنلاین سنگ مزار مرمر (سفید هرات، سبز کرمان و. . )

خرید آنلاین سنگ مزار نانو مصنوعی (سفید ایرانی و خارجی، کرم لاکچری )

خرید آنلاین سنگ مزار سفید (چینی ازنا، کریستال قروه و. . )

سنگ قبر گرانیت مشکی یکی از دسته‌های پرکاربرد صنعت سنگ مزار است، در این قسمت میتوانید به راحتی قیمت انواع سنگ قبر گرانیت مشکی را مشاهده و قیمت آنها را مقایسه کنید. در فروشگاه اینترنتی سنگ مزار بهشت یار انواع گرانیت مشکی اعم از گرانیت مشکی اصفهان درجه دو تا سنگ مزار گرانیت برزیلی درجه یک موجود هست.

قیمت سنگ قبر گرانیت مشکی بستگی به معدن استخراج کننده، یکدست بودن رنگ، نداشتن رگه و مشکی‌تر بودن پلاک سنگ مزار دارد. به عبارتی سنگ مزار‌های وارداتی و سنگ قبر‌هایی که بدون رگه هستند قیمت بالاتری دارند.

سنگ مزار مرمر تنوع رنگی بسیار بالایی دارد. سنگ مزار مرمر سبز کرمان، سنگ قبر مرمر نباتی نقده، سنگ مزار مرمر سفید هرات، از جمله تنوع‌های پرکاربرد و پر طرفدار هستند، از طریق وبسایت بهشت یار میتوانید نمونه های مختلف مرمر در طراحی‌های نوین را مشاهده کنید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. تمام تنوع های سنگ قبر مرمر در قطر‌های چهار سانتی، شش سانتی و هشت سانتی قابل ارائه هستند.

​سنگ قبر مرمر رگه و طرح‌های متفاوتی در هر برش دارد، میتوانید قبل از خرید با ارسال پیام در واتساپ از رگه‌ها و طرح‌های موجود مطلع شوید و نمونه خاص خود را انتخاب کنید!

سنگ قبر نانو مصنوعی در دو رنگ سفید و کرم لاکچری در سطح بازار موجود است. سنگ مزار نانو مصنوعی سفید دو نمونه ایرانی و خارجی دارد که نوع ایرانی آن شامل درجه بندی مختلفی است که وبسایت بهشت یار از نوع درجه یک استفاده میکند. قیمت‌ها به روز هستند و شما میتوانید خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید. 

سنگ قبر نانو مصنوعی در مقابل سرما و گرما مقاومت بسیار بالایی دارد و دچار ترک خوردگی یا ترکیدگی نمیشود ولی در مقابل خط و خش به نسبت سنگ گرانیت و مرمر مقاومت کمتری دارد، سنگ مزار نانو مصنوعی در قطر‌های چهار، شش و هشت سانتی موجود است.

سنگ مزار سفید چینی ازنا و کریستال قروه از پرطرفداران بازار سنگ مزار در کنار نانو مصنوعی و سنگ قبر مرمر هرات هستند. سنگ سفید اگر به درستی طراحی و اجرا شود بسیار چشم نواز خواهد بود، از یاد نبرید که اجرای طرح توسط سندبلاست بهترین روش اجرای طرح بر روی سنگ مزار سفید است.

زمان آماده سازی سنگ مزار از روز ثبت سفارش بین هفت تا چهارده روز است، توجه داشته باشید که معمولا سنگ مزار قبل از مراسم چهلم باید آماده باشد پس با توجه به زمان آماده سازی برنامه ریزی کنید.
تمامی طرح‌هایی که در وبسایت مشاهده میکنید توسط تیم بهشت یار طراحی و نصب شده‌اند، پس از سفارش سنگ مزار اطلاعات مربوط به متوفی از شما گرفته میشود و تا لحظه نصب سنگ کارشناسان ما با شما در ارتباط هستند.
در بخش سنگ های گرانیت چند مدل سنگ مزار ارزان قیمت برای رفاه حال مشتریان عزیز در نظر گرفته شده.
در برخی قطعات بهشت زهرا تهران ابعاد سنگ قبر کوچک‌تر از قطعات دیگر است که میتوانید گزینه قطعه مورد نظر را از داخل باکس انتخاب و سنگ مزار مدنظر را ارزان‌تر خرید بفرمایید.

  مشاهده تمامی 
گرانیت‌ها

مشاهده تمامی سنگ‌های سفید

در حال بارگزاری ویدیو ...

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش