مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل جدید سازمان بهشت زهرا(س) با حضور مدیران عالی شهرداری

مراسم معارفه مدیر عامل جدید بهشت زهرا انجام شد

 

مراسم تکریم و معارفه مدیر‌عامل جدید بهشت زهرا با حضور آقای جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، بازرسی و حراست حوزه خدمات شهری، اعضای هیئت مدیره، مدیران و معاونین سازمان بهشت زهرا(س) برگزار شد و آقای محمد جواد تاجیک به عنوان مدیرعامل جدید سازمان بهشت زهرا(س) تهران معرفی شدند.

آقای بهرامی طی جلسه برگزار شده از زحمات و تلاش‌های آقای سعید غضنفری مدیرعامل پیشین سازمان بهشت زهرا تقدیر و تشکر کرد.

آقای غضنفری در طی این جلسه، ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید بهشت زهرا آقای تاجیک گفت: 11 ماه با همراهی همکاران خوبم در این سازمان، خدمتگزار مردم عزیزمان بودیم و انشالله قدم‌هایی که برداشته شد، ماندگار بماند.

مدیر عامل شرکت آراد باتاب پردیس(بهشت یار) نیز از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل پیشین سازمان بهشت زهرا تشکر فراوان را دارد و برای مدیرعامل جدید سازمان بهشت زهرا آقای محمد جواد تاجیک آرزوی موفقیت کرد.

آقای محمد جواد تاجیک نیز در ادامه از زحمات شبانه روزی مدیران پیشین و کارکنان بهشت زهرا در خدمات رسانی به شهروندان تهرانی تشکر کرد و افزود: با استعانت از پروردگار متعال و با کمک مدیران و پرسنل خوب بهشت زهرا همچون گذشته به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.

۵
از ۵
۱۲ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش