روزهای شلوغ بهشت زهرا تهران

محدودیت های برگزاری مراسم ختم در روز های آخر هفته و تعطیلات

 

با توجه به مشغله کاری و مشکلات روزمره ، همه سعی بر این دارند تا مراسم عزاداری عزیز از دست رفته را در روز های آخر هفته و تعطیل برگزار کنند اما شاید کمتر کسی از محدودیت ها و مشکلات این روزها با خبر باشد. در این مطلب قصد داریم به این موضوع و راهکارهای موجود بپردازیم.

 

یکی از عمده ترین مشکلات آخر هفته و روزهای تعطیل شلوغی و تعدد مراسم ها می باشد، شما فکر کنید روزانه به صورت میانگین 200 متوفی در شهر تهران به خاک سپرده میشوند ، نزدیک به 700 متوفی به مراسم شب سوم و هفتم رسیده اند ، تقریبا 1500 خانواده معزی در فکر برگزار کردن مراسم چهلم هستند و 2500 متوفی زمان سالگردشان فرا رسیده است. تعجب نکنید این فقط آمار حدودی یک پنجشنبه و جمعه معمولی در بهشت زهرا است که اگر 30 درصد از این عزیزان بخواهند مراسم متوفی خود را برگزار کنند یعنی حدود 2000 مراسم ختم همزمان که قطعا به تعداد زیادی امکانات میز و صندلی و سایبان نمیرسد و بیشتر کسانی که موفق به رزرو میشوند رضایت کاملی از نحوه برگزاری ندارند!

مشکلاتی از قبیل ترافیک سنگین، نرسیدن مهمان ها، آماده نشدن ملزومات اجاره ای، دیر رسیدن مداح و ...

اولین راه حل بسیار ساده است، سعی کنید مراسم خود را در دیگر روزهای هفته مانند سه شنبه و چهارشنبه برگزار کنید، نگران نیامدن مهمان ها نباشید با پیشرفت تکنولوژِی و برقراری یک تماس تصویری همدردی خودشان را با شما ابراز خواهند کرد و نهایتا تاج گلی بر سر مزار ارسال میکنند.

دومین راه حل برگزاری مراسم ختم به صورت آنلاین می باشد، شما هزینه های ملزومات مراسم بلکه کمتر را بابت ختم آنلاین پرداخت خواهید کرد و خود شما و همه میهمانان میتوانید بدون محدودیت در مراسم شرکت کنید.

 

> ساعت مجاز ورود و خروج به بهشت زهرا اعلام شد.

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش