معنای گل‌های ترحیم

گل‌های استفاده شده در مراسم ترحیم چه معنی و مفهومی دارند؟

یکی از غم انگیزترین اتفاقات در طول زندگی هر انسانی از دست دادن عزیزانش خواهد‌ بود بسیاری از افراد در چنین شرایطی آرزو میکنند که ای کاش یک فرصت دوباره برای آخرین مکالمه با متوفی را داشتند اما همه ما میدانیم که این موضوع امکانپذیر نیست. با این حال راههایی وجود دارد که میتوان از طریق آن احساس درونی مان را درمورد شخص متوفی بیان کنیم.

یکی از این راه ها انتخاب و تقدیم کردن گل ترحیم مناسب است که میتواند احساسات شما را به سادگی نسبت به شخص از دست‌رفته بیان کند.

میخواهید به گلفروش چه بگویید؟

قبل از اینکه به گل آرا بگویید ” گل‌های زیبا را کنار هم بچیند “ چند دقیقه وقت بگذارید تا یاد بگیرید که چه گل‌هایی واقعا می تواند احساسات شما را به درستی بیان کند. هنگام انتخاب گل‌ها، تزیین و چیدمان انتخابی شما می تواند بیانگر رابطه شما با شخص یا عزیز درگذشته باشد.

آیا عشق زندگی شما از دست رفته؟ یا یک عضو از خانواده نزدیک و یا دور؟

با مفاهیم پنهان شده در پشت این گل‌های مخصوص مراسم ختم آشنا شوید تا کاملًا در جریان باشید که باید کدام یک را در چه شرایطی انتخاب کنید. در ادامه این مقاله همراهمان باشید تا تعدادی از گلهای مورد استفاده در تاج گل و سبد گل ترحیم را معرفی و با مفاهیم آنها آشنا بشیم.

 

معنی گل رز برای استفاده در تاج گل مراسم ختم

گل رز از قدیم نماد عشق و اشتیاق بوده است اما این گلها میتوانند مناسب مراسم ترحیم نیز باشند. گل رز رنگ‌های مختلفی دارد که هر رنگی مفهوم خاص خودش را دارد.

در مراسم ختم گل رز قرمز نماد عشق، غم و اندوه است.

رز سفید همانند زنبق سفید نماد معصومیت و خلوص روح است.

اگر متوفی یکی از دوستان نزدیک شما باشد بهتر است از ترکیب رز زرد استفاده کنید که نماد دوستی است رزهای صورتی روشن اصوالً برای مراسم ترحیم و ختم استفاده نمیشوند اما بعضاً و به ندرت دیده شده است که از رزهای صورتی تیرهرنگی که میتواند نشانگر تقدیر و تشکرتان برای کارهایی که متوفی در طول حیات خود برای شما کرده بود باشد.

گل لیلیوم میتواند برای هدیه به مزار متوفی مناسب باشد که شخصیت این گلها معموالً نشانگر قدرت، ارزشهای اخلالقی بالا و عالی و باوقاری داشته استو

 

معنی گل گلایل برای استفاده در تاج گل مراسم ختم

معنی به یاد کسی بودن می‌باشد و نمادی از احساسات عمیق قلبی طرف مقابل را نشان می‌دهد.

 

نماد گل گالیل

حس عمیق

ابراز همدردی

ادای احترام

به یاد کسی بودن

 

معنی گل داوودی برای استفاده در تاج گل مراسم ختم

داوودی یکی از گل‌های بین الملی است که در تمام نقاط دنیا به عنوان گل مناسب مراسم ترحیم استفاده می‌شود.

 

نماد گل داوودی

همدردی

غم

ابراز پشیمانی

 

 

معنی گل میخک برای استفاده در تاج گل مراسم ختم

میخک گل مناسب برای مراسم ختم است و این گل زیبا در تاج و باکس گل و سبد گل استفاده میشود میخک هم جزئی از گل هایی است که در رنگ های مختلف وجود دارد.

 

نماد گل میخک

اشک چشم مسح

همدردی

 

معنی گل سنبل برای استفاده در تاج گل مراسم ختم

این گل مناسب مراسم ترحیم در رنگ های کوناگونی وجود دارد به همین دلیل هست که در مراسمات ترحیم استفاده میشود.

 

نماد گل سنبل

حس اندوه

 

 

 

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش