معنای گل‌های ترحیم

یکی از این راه ها انتخاب و تقدیم کردن گل ترحیم مناسب است که میتواند احساسات شما را به سادگی نسبت به شخص از دست‌رفته بیان کند. چه گل‌هایی واقعا می تواند احساسات شما را به درستی بیان کند. هنگام انتخاب گل‌ها، تزیین و چیدمان انتخابی شما می تواند بیانگر رابطه شما با شخص یا عزیز درگذشته باشد.
ادامه مطلب

چطور آنلاین حلوا و خرما ترحیم سفارش بدم؟

سفارش آنلاین حلوا و خرما ترحیم غم و شادی دو جز جدایی‌ناپذیر زندگی هر شخصی هستند. روز‌هایی وجود دارد که غرق در شادی به سر می‌‎بریم و برای اینکه دیگران را در شادی خود شریک کنیم، جشن‌وسرور برپا می‌کنیم. اما زندگی یک‌روی سکه دیگر نیز دارد، در این قسمت برخلاف میل با غم و غصه روبرو می‌شویم که بزرگ‌ترین آن نیز ازدست‌دادن عزیزان و نزدیکان خودمان است. همان گونه که …
ادامه مطلب

چرا بعد از مراسم ختم به تالار پذیرایی میرویم؟

پس‌ از فوت و از دست دادن یک عزیز، دغدغه‌های بسیار زیادی برای نزدیکان و اقوام او پیش می‌آید. یکی از مهم‌ترین این دغدغه‌ها نحوه‌ پذیرایی از مهمان‌ها و انتخاب محل مناسب برای برگزاری مراسم و پذیرایی است. در شرایط حاضر بسیاری از افراد تالارهای پذیرایی ترحیم را برای این کار در نظر می‌گیرند تا پذیرایی از میهمانان آن‌ها به بهترین نحو ممکن انجام شود‌. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه تالارهای پذیرایی ترحیم بپردازیم.
ادامه مطلب

تاج گل ترحیم یا سبد گل ترحیم

خرید تاج گل تسلیت یکی از کارهایی است که می‌توانید برای عرض تسلیت و همدردی با خانواده مرحوم انجام دهید. ممکن است خیلی از افراد برای خرید تاج گل ترحیم اطلاعاتی نداشته باشند، به همین دلیل ما قرار است در این مقاله در مورد این موضوع صحبت کنیم.
ادامه مطلب

چگونه محل برگزاری مراسم ختم پیدا کنیم؟

شاید آخرین لحظات عمر یکی از عزیزانتان باشد و شما باید سریعاً یک محلی برای مراسم ختم پیدا کنید. یا شاید ممکن است تصمیم بگیرید یک محل ختم برای خودتان برای آینده انتخاب کنید، چراکه در آن هنگام خانواده‌تان در شرایط سخت و طاقت‌فرسا مشغول عزاداری خواهند بود و شما با این کار شرایط را برایشان آسان‌تر خواهید کرد.
ادامه مطلب

آنچه باید درباره حلوا و خرمای مجلس ترحیم دانست

اول در مورد خرما باید گفت که خرما میوه‌ای از جنوب است. زادگاه آن را سرزمین‌های گرم میان دجله و فرات می‌دانند و یکی از خوراکی‌های اصلی در مراسم‌های آیینی آن حوالی به حساب می‌آید. خرما میوه درخت نخل است. درختی همیشه سبز که مظهری برای رستاخیز است و میوه آن را نیروبخش می‌دانند. بنابر این باورها، خرما به روان درگذشته نیرو میبخشد تا مسیر طولانی وادی مردگان را بپیماید.
ادامه مطلب

بلاگ خبری و آموزشی بهشت یار​​​​​​​

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش