ابعاد سنگ قبر در بهشت زهرا

ابعاد سنگ قبر در بهشت زهرا
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با توجه به تغییرات پی‌در‌پی در قوانین ابعاد سنگ مزار بهشت زهرا دچار سردرگمی شده باشید، پس با صرف چند دقیقه و مطالعه این مطلب ابعاد سنگ قبر قطعه مد نظر را پیدا کنید. ابعاد سنگ قبر در اکثر قطعات بهشت زهرا (س) تهران 180 در 60 سانتیمتر است، در این مقاله در مورد قطعاتی که ابعاد آن متفاوت است صحبت خواهیم کرد. 
ادامه مطلب

راهنمای خرید سنگ قبر در بهشت زهرا و خرید سنگ مزار برای شهرستان

در زمینه انتخاب مناسب سنگ قبر نکات مهمی وجود دارد که اگر به درستی رعایت شود، می‌تواند بسیاری از مشکلات پیش روی افراد را در این زمینه برطرف کند، از جمله نوع و قیمت سنگ قبر. این مسئله را مدنظر داشته باشید که نوع سنگ انتخابی شما می‌تواند بر روی قیمت تمام شده آن تاثیر مستقیم بگذارد. در ادامه این نکات مهم را دقیق‌تر بررسی می‌کنیم.
ادامه مطلب

خرید انواع سنگ قبر و مهم‌ترین نکات درباره آن‌ها

زمانی که برای خرید سنگ قبر به بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که انواع سنگ قبر بسیاری در بازار وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. هریک از این انواع قیمت متفاوتی را با دیگری داشته که برگرفته از ویژگی‌های مختلف هر سنگ قبر است. در واقع با شناخت ویژگی‌های هریک و قیمت سنگ قبرهای مختلف، به راحتی می‌توانید انتخابی متناسب با شرایط خود را رقم بزنید. در ادامه به معرفی 7 نوع سنگ قبر معروف در بازار خواهیم پرداخت و درباره هرکدام اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
ادامه مطلب

انواع سنگ قبر گرانیت و قیمت نیمه اول سال ۱۴۰۱

سنگ مزار گرانیت مشکی به دو مدل تولید داخل و واردات در بازار ایران موجود است، سنگ مزارهای تولید داخل از معادن مختلفی استخراج می‌شوند که از معروف‌ترین آن‌ها میتوان به معدن سنگ مزار سیمین اصفهان، معدن سنگ مزار تویسرکان و معدن سنگ مزار نطنز اشاره کرد. 
ادامه مطلب

بلاگ خبری و آموزشی بهشت یار​​​​​​​

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش