سامانه جست و جوی متوفی دار الرحمه شیراز

سامانه جستجوی متوفی آرامستان دار الرحمه شیراز چگونه اموات خود را در دار الرحمه جستجو کنیم؟ گاها پیش آمده که آدرس مزار اموات را به یاد نمی آورید. با پیشرفت فناوری و به روز شدن سامانه‌های شهرداری شیراز از این پس میتوانید با وارد کردن نام و نام خانوادگی متوفی مورد نظر (قطعه، ردیف و شماره قبر متوفی) را به دست آورید و برای جست و جوی دقیق تر نام پدر و تاریخ دفن را وارد …
ادامه مطلب

سامانه جست و جوی متوفی وادی السلام سمنان

برای پیدا کردن مزار متوفی در وادی السلام سمنان شما می‌توانید با کلیک بر روی لینک بالا به راحتی آدرس قبر متوفی را جستجو کنید. همچنین اگر در مواردی موفق به وارد کردن اطلاعات متوفی نشدید یا سیستم نتوانست مزار مورد نظر را پیدا کند می‌توانید با تماس از واحد پشتیبانی بهشت یار برای جستجوی اموات کمک بگیرید.
ادامه مطلب

سامانه جست و جوی متوفی بهشت رضا مشهد

چگونه متوفی خود را در بهشت رضا مشهد پیدا کنیم ؟ | گاها پیش آمده که آدرس مزار اموات را به یاد نمی آورید. با پیشرفت فناوری و به روز شدن سامانه های بهشت رضا مشهد از این پس میتوانید با وارد کردن نام و نام خانوادگی متوفی مورد نظر ( قطعه ، ردیف و شماره قبر متوفی) را به دست آورید و برای جست و جوی دقیق تر امکان وارد کردن نام پدر و تاریخ دفن را وارد نمایید
ادامه مطلب

سامانه جست و جوی متوفی باغ رضوان اصفهان

چگونه متوفی خود را در باغ رضوان اصفهان پیدا کنیم ؟ | گاها پیش آمده که آدرس مزار اموات را به یاد نمی آورید. با پیشرفت فناوری و به روز شدن سامانه جست و جوی متوفی باغ رضوان اصفهان از این پس میتوانید با وارد کردن نام و نام خانوادگی متوفی مورد نظر ( قطعه ، ردیف و شماره قبر متوفی) را به دست آورید و برای جست و جوی دقیق تر امکان وارد کردن نام پدر و تاریخ دفن را وارد نمایید .
ادامه مطلب

سامانه جست و جوی متوفی در بهشت سکینه کرج

گاها پیش آمده که آدرس مزار اموات را به یاد نمی آورید. با پیشرفت فناوری و به روز شدن سامانه های آرامستان ها از جمله بهشت سکینه از این پس میتوانید با وارد کردن نام و نام خانوادگی متوفی مورد نظر قطعه، ردیف و شماره قبر متوفی را به دست آورید و برای جست و جوی دقیق تر امکان وارد کردن نام پدر و تاریخ دفن را وارد نمایید.
ادامه مطلب

بلاگ خبری و آموزشی بهشت یار​​​​​​​

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش