سنگ نانو (سنگ مصنوعی) به همراه توضیحات و معایب آن

سنگ نانو یا سنگ مصنوعی چیست ؟

 

سنگ مصنوعی یا سنگ نانو مصنوعی در واقع سنگ غیرطبیعی است که از ترکیب سنگ های طبیعی معدنی با مواد افزودنی دیگر همچون سیمان سفید ، رزین های پلیمری نانویی و مواد دیگر تولید و ساخته می شود؛ همین امر باعث می شود که این سنگ ها کاملا یک دست باشند و هیچگونه شال و رگه رنگی در سطح خود نداشته باشند، در بازار هم دو مدل آن تحت عنوان : سنگ نانو چینی به صورت وارداتی و سنگ نانو ایرانی موجود هستند.
به طور کلی سنگ مصنوعی مقاومت بیشتری در برابر گرما تابستان و سرمای زمستان نسبت به سنگ های طبیعی دارد و این خصوصیت باعث می شود عمر سنگ بیشتر شود و زمان فرسایش آن را به عقب بندازد و به خصوص برای زیارت قبر در تابستان حرارت سنگ قبر اذیت کننده نیست .
ویژگی دیگر این سنگ جذب بسیار پایین آب است، حتی بعضی از تولید کننده چینی مدعی صفر درصد جذب آب در این سنگ هستند این ویژگی باعث می شود که رنگ سنگ بعد از سالیان سال تغییر نکند .
سنگ نانو خارجی معمولا در دو ضخامت 3و 4 سانتی متری موجود است و همچنین سطح آن به دو صورت مات و براق در بازار ارائه شده است که نوع براق آن رایج تر ، عامه پسندتر و بیشتر می باشد.
ابزار دور سنگ قبر نانو هم به دو حالت ابزار فابریک کارخانه و همچنین ابزار نخورده موجود می باشد و تفاوت این دو مورد با هم این است که در ابزار فابریک سطح دور سنگ قبر همانند روی آن صاف و براق است اما در ابزار نخورده چون داخل ایران دور سنگ شکل می گیرد همانند نمونه کارخانه ای آن نمی باشد اما برتری که دارد این است هر مدل ابزاری شما بخواهید می توانید به آن بزنید.

تفاوت سنگ نانو ایرانی با سنگ نانو چینی 

 

سنگ چینی مصنوعی از نظر تکنولوژی ساخت با سنگ نانو ایرانی متفاوت است، و نانو وارداتی کیفیتی به مراتب بالاتر از نانو ایرانی دارد.
سنگ مصنوعی خارجی از نظر درجه سفیدی و براقی سنگ به نسبت سنگ مصنوعی ایرانی ، سفید تر ، براق تر و روشن تر است و یکی از راه های تشخیص نانو خارجی با ایرانی هم از طریق همین موضوع است که شما تصویر منعکس شده در سطح نانو خارجی را تقریبا به وضوح می توانید بینید اما در سنگ ایرانی نانو تصویر منعکس شده تقریبا مات و کدر است.
قیمت سنگ وارداتی نانو تقریبا دو الی سه برابر سنگ نانو ایرانی است.


مزیت های سنگ قبر نانو:

 

مقاومتی بسیار بالا دارد و به راحتی نمی توان خط روی آن کشید

بدون رگه های آهکی و بدون طرح خاصی

جذب آب بسیار پایین ( نزدیک به صفر )

ضد جذب باکتری و آلودگی ها

مقاومت در برابر سرما و گرما 

سفید ترین سنگ موجود است در جهان

 

معایب سنگ قبر نانو :

 

چاپ تصویر ( حک لیزری ) کلا بر روی سنگ سفید حدود 20% ضعیف تر از سنگ مشکی است

تشخیص نانو داخلی با نانو خارجی و درجه بندی های کیفیتی آن برای افراد عادی

سنگ نانو (سنگ مصنوعی) به همراه توضیحات و معایب

 

قوانین بهشت زهرا برای نصب سنگ قبر

 

در هر مرحله بهشت یار بهترین مشاور شما در خرید سنگ مزار شماست !

021-91018839

 

 

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
حامد گفت:
سلام وقت بخیر
با چه نوع موادی میشه راحتر سنگ نانو خارجی رو سند کرد
لطفا راهنمایی کنید
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش