انواع متن دعوت و اطلاع رسانی خاکسپاری و مراسم ترحیم

متن اطلاع رسانی و دعوتنامه مراسم ختم و ترحیم

 

هوالباقی

همی نالم که مادر در برم نیست، صفا و سایه او بر سرم نیست.

مرا گر دولت عالم ببخشند، برابر با نگاه مادرم نیست.

با نهایت تاثر و تاسف درگذشت همسری مهربان و مادری فداکار مرحومه مغفوره ———– را به اطلاع کلیه دوستان و آشنایان محترم می‌رساند.

مراسم خاک سپاری آن مرحوم در روز ———- از ساعت —- از مقابل غسالخانه آرامستان ———– برگزار می‌گردد.

از طرف همسر، فرزندان، دامادها، خواهران و برادران داغدار

-----------------------------

ندیدیم و نشنیدیم کسی جز نیکی  و گرامیداشت از او یاد کند. با قلبی آکنده از غم و اندوه درگذشت شادروان مرحوم ……. را به اطلاع اقوام و آشنایان می‌رسانیم.

مراسم تشییع آن مرحوم روز … ساعت … از صحن آزادی به طرف خواجه ربیع باغ اول برگزار می‌گردد.

مراسم یادبود آن عزیز در روزهای … و … از ساعت … در مسجد … خواهد بود.  خانواده ......

-----------------------------

انالله و انا الیه راجعون. با کمال تاسف و تاثر در گذشت همسر و مادر عزیزمان زنده یاد مرحومه … را به اطلاع کلیه اقوام و آشنایان و دوستان می‌رسانیم.

مراسم تشییع و خاکسپاری امروز … ساعت … از صحن آزدی حرم مطهر رضوی به سوی آرامگاه ابدی اش واقع در بهشت رضا برگزار می گردد. مجالس بزرگداشت فردا …. و پسفردا … از ساعت ۱۴  در مسجد امام حسن مجتبی واقع در … برگزار خواهد گردید. خانواده ....

-----------------------------

بازگشت همه به سوی اوست. با نهایت تاسف و تاثر درگذشت بزرگ خاندان ………. را به اطلاع کلیه دوستان  آشنایان و اقوام محترم می‌رسانیم. مجالس بزرگداشت و ختم امروز … در مسجد حیدریها و فردا … در مسجد الزهرا احمداباد از ساعت … مردانه و زنانه منعقد خواهد بود.

حضور شما سروران گرامی موجب شادی روح آن مرحوم و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

-----------------------------

انالله و انا الیه راجعون
آن چه که خداوند بزرگ مقدر می‌فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست، و بر آن چه که حکمت متعالی‌اش تعلق می‌گیرد، هیچ کس را جرات تعبیر و تعدیل نمی‌باشد.
با تقدیم احترام بدین وسیله از طرف خود و خانواده مرحوم ……………. مراتب تشکر و قدردانی خود را از کلیه همکاران، دوستان، آشنایان، بستگان و مسئولان کشوری و لشگری که با شرکت در مراسم تشییع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود پدر/مادر/برادر/خواهر عزیزمان باعث تسلی خاطرمان شدند تشکر و قدردانی نموده و از ایزد منان طول عمر با عزت برای تمامی بزرگواران وخانواده محترم آن عزیزان خواستاریم
همچنین از کلیه دوستانی که با ارسال تاج گل ، پیام ، پیامک، تماس تلفنی، درج در مطبوعات و نصب بنر و پلاکارد با ما ابراز همدردی نمودند صمیمانه تشکر می‌نماییم.

قطعا قدرت تحمل از دست دادن پدر/مادر/برادر/خواهر خارج از تحمل است اما یاری و صبر الهی و لطف بزرگوارانی که ما را در این غم عظیم یاری کردند و خود را با ما شریک دانستند به ما توان و قدرت به دوش کشیدن آن را داد، بی شک زبان ما از پاسخ دادن به محبتهای شما قاصر است اما به رسم قدرشناسی، بر خود لازم دانستیم از تمامی شما عزیزان تشکر نماییم.
امید است فرصت جبران زحمات شما در شادیهای شما میسر گردد.

-----------------------------

انالله و انا الیه راجعون
با تشکر از تمامی عزیزانی که در غم درگذشت پدرم موجب تسلی خاطر بودند. به اطلاع می‌رساند مجلس یاد بودی در روز …. از ساعت … در ……. برگزار می‌گردد. ممتنی است با تشریف فرمایی خود به صرف … روح آن مرحوم را شاد و تسلی خاطر بازماندگان خواهید بود.

با نهایت تاسف و تاثر در گذشت پدری فداکار و دلسوز مرحوم … را به اطلاع کلیه سروران (اقوام، دوستان، آشنایان) گرامی می‌رسانیم

مراسم تشییع و خاکسپاری در روز …. از ساعت … در … برگزار می‌گردد.

حضور پر مهر و محبت شما دوستان و عزیزان موجب شادی روح آن مرحوم و تسکین خاطر بازماندگان خواهد بود.

-----------------------------

چهل روز از غروب غم انگیز گذشت

پدری که وجودش افتخار و صفا و صداقت بود.

صفای بارانی بود که با صداقت می‌بارید.

و دلش دریای محبت و وجودش باران کرامت بود

به همین مناسبت بر آنیم که در روز … از ساعت … در … واقع در … گرد هم آییم.

تا با یاد خاطرات جان فزایش، مرهمی بر زخم های کهنه‌مان بنهیم.

 

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش