از کجا آمبولانس برای انتقال متوفی رزرو کنیم؟

 

آمبولانس انتقال متوفی به شهرستان

 

جهت انتقال متوفی به شهرستان ازاستان تهران به نکات زیر توجه فرمایید:

1. اگرمتوفی دربیمارستان باشد:

 

در این صورت پس ازدریافت مجوزات لازم ازبیمارستان، متوفی با آمبولانس مخصوص سازمان محترم بهشت زهرا به سردخانه پزشکی قانونی کهریزک منتقل می شود و پس ازانتقال وانجام اموراداری، گواهی فوت صادرشده و با آمبولانس سازمان بهشت زهرا به شهرستان مورد نظر ارسال میگردد.

توجه داشته باشید که دراین شرایط نمی توانید از آمبولانس خصوصی استفاده کنید مگر اینکه سازمان بهشت زهرا در آن زمان آمبولانس فعالی نداشته باشد.

 

2. اگر متوفی در فرودگاه باشد(ازشهر یا کشور دیگری رسیده باشد):

 

در این موقعیت پس از انجام اموراداری ترخیص متوفی، از فرودگاه تماسی مبنی بر درخواست آمبولانس به سازمان بهشت زهرا صورت می پذیرد و متوفی به سردخانه پزشکی قانونی کهریزک منتقل می گردد.

شما میتوانید تمامی امورترخیص متوفی ازفرودگاه را به شرکت بهشت یارواگذارنمایید وما متوفی شما را به صورت مستقیم ازفرودگاه به مقصد شهرستان مد نظرشما ارسال خواهیم کرد( بدون معطلی).

 

3. متوفی در منزل باشد:

 

در این شرایط میتوانید با شماره تماس شرکت درهرساعتی از شبانه روزتماس حاصل فرمایید وازخدمات آمبولانس حمل متوفی و پزشک جهت صدورگواهی فوت بهره مند شوید.

 

چرا آمبولانس را از شرکت های معتبر رزرو کنیم؟

 

امروزه در پلتفرم های مختلف تبلیغات اینترنتی می توانیم هرآنچه که مورد نیاز است را به سادگی بدست آوریم، ولی چطور اطمینان کنیم؟

آمبولانس مطمئن و ایمن مهم ترین دقدقه در بین خانواده معزا میباشد، که بتوانند جنازه را به موقع و سالم به محل مورد نظر برسانند.

گاها پیش آمده که راننده آمبولانس به دلیل حمل چند جنازه با هم برای درآمد بیشتر نتوانسته طبق تعهد زمانی به محل تشییع برسد ونه تنها زحمات و تدارکات خانواده معزا را بی ثمر کرده بلکه باعث رنجش میهمانان نیز شده.

 

در مواردی حتی راننده با مبلغی بسیار پایین تر از استاندارد اقدام به بردن متوفی میکند، اما در مقصد حرف خود را تغییر داده و مبلغی بیشتر تقاضا میکند، خانواده معزا هم که در حالت دگرگون و عزاداری به سر می برند مجبور به پرداخت مبالغ اضافی میشود.

 شما می بایست آمبولانس خصوصی خود را از شرکت های معتبری همچون بهشت یار تهیه نمایید، ما در این زمینه تخصص داریم و از برجسته ترین افراد و امکانات استفاده می کنیم.

هزینه خود را طبق فاکتور به شرکت پرداخت کنید و از پرداخت هزینه اضافی به رانندگان خودداری نمایید. 

 

> هزینه آمبولانس حمل متوفی در تهران و شهرستان

 

جهت استعلام قیمت مسیرهای آمبولانس همین الان با شماره تلفن 24 ساعته تماس بگیرید.

 

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده
ebrahmi گفت:
سلام
مطالب های سایتتون خیلی مفید بود
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش