هزینه انتقال جنازه(جسد) یا متوفی به ایران

انتقال جسد به ایران مانند بسیاری از امورات دارای مراحل و روش‌های خاصی است که در این قسمت تمامی این موارد به طور کامل بررسی شده و در اختیار شما قرار داده می‌شود. شما می‌توانید بعد از این موارد هزینه‌های ارسال جنازه به ایران را تخمین بزنید.
ادامه مطلب

بهترین روش ترخیص متوفی از فرودگاه

ترخیص متوفی از فرودگاه‌های ایران و سپس حمل و نقل جنازه تا بهشت‌زهرا و یا دیگر آرامستان‌های کشور، اصول و قوانین خاص خود را داشته و باید مراحلی به‌ صورت گام‌ به‌ گام طی شود. بیشتر افراد از قوانین مربوط به این کار و مراحلی که باید انجام شود، اطلاعات دقیقی ندارند. به‌ همین دلیل در حال حاضر این اقدامات توسط مراکز خدمات خاک‌سپاری و یا مؤسسات برگزارکننده مجالس ترحیم برگزار می‌گردد.
ادامه مطلب

سوالات متداول درباره‌ی آمبولانس حمل متوفی به شهرستان

در این مطلب قرار است به‌تمامی سؤالات شما در زمینه آمبولانس حمل متوفی به شهرستان پاسخ دهیم. اگر می‌خواهید در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری به دست آورید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا نکات مهم در این زمینه را بدانید و با آگاهی بیشتری این کار را انجام دهید. ترخیص جنازه در ایران، به شیوه‌های مختلفی وجود دارد، از روش زمینی گرفته تا ریلی و هوایی. در ادامه به‌صورت مفصل‌تر راجع به این موضوع صحبت می‌کنیم.
ادامه مطلب

ترخیص جنازه از فرودگاه امام خمینی و پذیرش در بهشت زهرا(س)

حمل هوایی جنازه، بهترین راه برای انتقال متوفی است ؛ چرا که در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توان جنازه را به مقصد موردنظر انتقال داد. شرایط انتقال جنازه از ایران، اگر به خارج از کشور باشد، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و پروسه‌های آن باید به بهترین شکل ممکن انجام شود ؛ اما گرفتن مجوز هم مسئله مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. به غیر از این، مومیایی کردن جنازه، انجام تشریفات گمرکی، هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های هواپیمایی همگی باید در در این فرآیند در نظر گرفته شوند.
ادامه مطلب

از کجا آمبولانس برای انتقال متوفی رزرو کنیم؟

1. اگرمتوفی دربیمارستان باشد: در این صورت پس ازدریافت مجوزات لازم ازبیمارستان، متوفی با آمبولانس مخصوص سازمان محترم بهشت زهرا به سردخانه پزشکی قانونی کهریزک منتقل می شود و پس ازانتقال وانجام اموراداری، گواهی فوت صادرشده و با آمبولانس سازمان بهشت زهرا به شهرستان مورد نظر ارسال میگردد.
ادامه مطلب

چطور جهت انجام امور اداری و اجرایی دفن تا بهشت زهرا نرویم؟

امور اداری خاکسپاری در ساختمان عروجیان بهشت زهرا انجام می شود و تقریبا 3 الی 4 ساعت زمان می برد، به دلیل ازدهام جمعیت در ساختمان عروجیان در این شرایط بیماری کرونا بهتر است امورات خاکسپاری مانند خرید قبر، شست و شو متوفی و... را به اشخاص مورد اطمینان و با تجربه بسپارید و از دغدغه های خود بکاهید.
ادامه مطلب

بلاگ خبری و آموزشی بهشت یار​​​​​​​

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش