ضرورت ارسال تاج گل ترحیم برای مراسم تشیع جنازه

 

ضرورت ارسال تاج گل ترحیم برای مراسم تشیع جنازه

 

یکی از رسوماتی که در فرهنگ تمامی نقاط کشورمان وجود دارد، این است که بعد از فوت شخص، مراسم‌های ختم در روز تشییع جنازه، شب سوم، شب هفتم، شب چهلم و سالگرد متوفی برگزار می‌شود.
 

گل برای عرض تسلیتتاج گل ارزان


اما برای شرکت در مراسم ترحیم ضروری است آداب و رسومی را رعایت کنیم.
ازجمله رسوماتی که در مراسمات ترحیم مشاهده می شود، ارسال سبد گل و یا تاج گل ترحیم به محل مراسم است، معمولا ارسال این گل‎های زیبا به منظور همدردی با خانواده متوفی صورت می‌گیرد. تسلیت نوعی تسلی دل برای بازماندگان مرحوم به حساب می‌آید و بهتر است جهت ادای احترام یک تاج گل ترحیم یا دسته گل ترحیم خریده و در مراسم ختم شرکت کنیم؛ اگر به دلایل مختلف شرایط شرکت در مراسم را نداشتیم، کافی است یک سبد گل زیبا و یا یک تاج گل ترحیم تهیه کنیم و با یک کارت عذرخواهی به محل مراسم ارسال کنیم.
برای سفارش تاج گل تسلیت نیازی نیست حتما زمان زیادی صرف کنیم و به صورت حضوری برای خرید تاج گل اقدام کنیم و تمام گل‌فروشی های شهر را زیر و رو کنیم، بلکه می توانیم با صرف زمان کوتاهی در بازارهای گل اینترنتی به صورت غیر حضوری اقدام به سفارش و خرید گل کنیم.
انتخاب و سفارش گل نیز مراحل دشواری دارد؛ از آن جایی که هر گل پیامی را به مخاطب می رساند، برای خرید گل ترحیم باید نکاتی را در نظر بگیریم؛ نکاتی مانند میزان صمیمیت ما با متوفی و خانواده ایشان، سمت شغلی وی و...
در مراسم ترحیم از تاج گل ترحیم برای تسلیت بیش از سبد گل تسلیت و تابلو گل استفاده می شود؛ می توانیم با توجه به موارد ذکر شده برای همدردی و عرض تسلیت، برای مراسم ختم و ترحیم تاج گل سفارش داده و به محل مراسم ارسال کنیم.
خرید گل و قرار دادن آن در مراسم ختم علاوه بر ابراز همدردی باعث صمیمیت بیشتر ما با خانواده متوفی می شود؛ زیرا با این کار نشان می دهیم در یکی از سخت ترین شرایط زندگی که فوت یکی از عزیزان است، کنار آن ها بوده ایم.
بهتر است قبل از خرید آنلاین گل، از ساعت و روز برگزاری مراسم ترحیم اطلاع کسب کنیم و تاج گل را در زمان تعیین شده به دست مسئول هماهنگی کننده  مراسم برسانیم. با خرید اینترنتی تاج گل تسلیت از حق انتخاب بالایی برخوردار هستیم و می توانیم تاج گلی با گل های زیبا و متنوع سفارش دهیم که مناسب مراسم باشد.

 

> تاج گل مناسب مراسم ترحیم

 

۵
از ۵
۱۶ مشارکت کننده
جمشیدی گفت:
چه خوبه که این مطالب رو دراختیار ما میزارید
چون باعث میشه آگاهی ما بیشتر بشه
ممنونم ازتون خسته نباشید
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش