بنر و استند تسلیت برای مراسم ختم و عرض تسلیت

بنر و استند تسلیت برای مراسم ختم و عرض تسلیت

 

گردهم آمدن فامیل، اقوام، بستگان و دوستان در این مراسم ختم نیز همراه با آیین های خاص خود است. از بنر تسلیت و تاج گل مراسم ختم بر درب منزل متوفی و مسجد یا محل برگذاری مراسم گرفته تا اهدای گل از طرف مهمان به میزبان به نشان آرزوی تسلی خاطر وی. مراسم ختم، شب سوم، شب هفتم و چهلم سر سال برای اموات و درگذشتان و اهدای استند ترحیم همواره همراه با مراسم و آیینی خاص اجرا شده است.این آیین ها و مراسم ها دو هدف اصلی و عمده را در دل خود نهان دارد. هدف اول زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شخص از دنیا رفته و اعلام فوت وی به اقوام و خویشاندان و دوم تسلی خاطر بازماندگان. در مراسم ختم آیین ها مختلفی اجرا می گردد که بسته به فرهنگ و آیین هر منطقه متفاوت و خاص است. برخی از این آیین ها هم در اغلب نقاط یکسان می باشند و حتی میتوان آن را در سرتاسر دنیا نیز جستجو کرد.
اهدای گل به نشانه تسلیت و همدردی همواره یکی از سنت های ما ایرانیان و بسیاری از دیگر ممالک دنیا بوده است. گل همواره نمادی از کوتاهی عمر انسان و همراهی زندگی با درد و رنج و اندوه از دست دادن عزیزان است. اهدای بنر استند ترحیم جزئی از رسومی است که قطعاً از دیرباز شروع شده و تا ابد نیز در بین ما ایرانیان خواهد ماند. اما این رسم دیرینه نیز مانند دیگر رسوم با حرکت جامعه به سمت مدرنیته در برخی از خانواده ها تغییر کرد.

 

نحوه سفارش بنر و استند ترحیم

 

بنر استند تسلیت در واقع بنرهای نصب شده بر روی استند هستند که بصورت سفارشی و یا از قبل طراحی شده و به چاپ می رسند. هدف آنها جلب توجه و افزایش حس همدردی مدعوین به مراسم ختم با تکیه بر متن و عکس می باشد. استند های تسلیت ماندگاری بالاتری از گل ها دارند و امروزه در میان خانواده ها مورد استقبال قرار می گیرند. این استند های ترحیم در ادارات و سازمان ها بهتر از دسته گل بوده و به دلیل نیاز به حفظ فضای رسمی بیشتر مورد استقبال قرار میگیرد. ادارات و سازمان ها میتوانند علاوه بر استفاده از استند ترحیم در خود محل اداره از آن برای اهدا به خانواده متوفی در منزل ایشان نیز بهره بگیرند. استند های چاپی شاید به سرزندگی گل های گلایل سفید و شمع خانی های سفید نباشد. ولی پیام آن بسیار تاثیر گذار و مانا خواهد بود. مانایی خاطره مراسم ختم در ذهن و یاد اطرافیان برای صاحب عزا همواره مهم بوده است. کلام مکتوب و تصاویر چاپ شده بر روی استند ها در این مهم بسیار موثرتر از گل ها میباشند.

 

> انواع پیام و متن تسلیت

 

در هر مرحله بهشت یار بهترین مشاور و برگزار کننده مجالس شماست !

021-91018839

 

 

 

۵
از ۵
۱۴ مشارکت کننده
زهرا آبادی گفت:
سلام روز بخیر
چه خوبه ما ادم ها تاریخیچه ی خیلی چیزاهارو بدونیم
مثل همین ارسال بنر برای کسی که عزیزی رو از دست داده
همه ما میدونیم ارسال بنر برای همدردی با فرد داغ دیده هست
ولی نمیدونیم متن خود بنر خیلی مهم
به این نکته ها بیشتر توجه کنیم انشالا که همه اطرافیانمون و عزیزانمون در سلامت کامل باشن
ممنون از شما بابت نکته های خوبتون
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش