برگزاری مراسم ختم آنلاین به چه صورتی است؟

 

چرا مراسم ختم  را به صورت آنلاین برگزار کنیم؟

 

با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت هایی که در زندگی روزمره برای ما ایجاد شده باید به فکر تغییر در رفتار و نوع زندگی خود باشیم، چون مشخص نیست که چه زمانی این ویروس فروکش خواهد کرد و شاید این مسئله سال ها پایدار باشد.

برخی از افراد بی توجه به وضعیت فعلی اقدام به برگزاری مراسم در منزل خود یا بر سر مزار می کنند که این رفتار شدیدا مورد انتقاد  و ممکن هست افرادی را مبتلا به ویروس کند و تا کام مرگ بکشاند! 

اما برخی دیگر سعی می کنند که تمامی مراسم های خود را به بعد از بحران کرونا موکول کنند که این مورد هم به دلیل نا مشخص بودن زمان آن منطقی به نظر نمی رسد.

 

چه کاری میتوانیم انجام دهیم؟

 

تیم بهشت یار با ابتکاری نو آورانه در جهت سلامتی و راحتی شما عزیزان اقدام به برگزاری مراسم ختم به صورت آنلاین کرده!!!

 حال با نحوه برگزاری مراسم ختم آنلاین و مزایا و معایب آن صحبت خواهیم کرد.

 

مراسم ختم آنلاین به چه شکلی است؟

 

حتما شما هم با واژه های کلاس های آنلاین ، همایش های آنلاین، دور کاری،  تماس تصویری و ... در این مدت بسیار مواجه شدید.

مراسم ختم آنلاین هم کارکردی مشابه تمام این موارد دارد، به این صورت که پس از رزرو مراسم برای شما لینکی ارسال می شود که این لینک حکم کارت دعوت برای شما و میهمانان شماست! با وارد شدن به لینک به صفحه مراسم آنلاین خود متصل می شوید، می توانید با تمامی دستگاه های متصل به اینترنت اعم از کامپیوتر، لپتاپ، موبایل، تبلت و ...   وارد صفحه مراسم شوید.

مراسم به صورت دلخواه و سلیقه شما برگزار می شود، شما می توانید از انواع اجرا های مذهبی تا اجرا های عرفانی با نی و دف و تنبور یا حتی دکلمه و مدح معنوی انتخواب کنید.

در آنسوی تصویر گروه مداحی و صوت و فیلمبرداری شروع به اجرای مراسم می کنند و چون ارتباط به صورت زنده می باشد شما دقیقا در فضای معنوی مراسم قرار می گیریدوتمامی میهمان هایی که وارد لینک شما شده اند قادر به نوشتن پیام های تسلیت و ارسال استیکر هستند.

مراسم شما هم می تواند بر سر مزار اجرا و تصویر برداری شود هم می توانید از فضای پیش فرض شرکت بهشت یار استفاده کنید.

اگر مراسم بر سر مزار اجرا شود امکان گل آرایی مزار و ارسال استند و تاج گل برای میهمانان فراهم می باشد که با معرفی بهشت یار به اقوام و آشنایان می توانیم در تمامی این موارد خدمتگذار باشیم.

 

مزایای مراسم ترحیم آنلاین

 

مهم ترین مزایایی که اجرای همچین مراسمی دارد می توان به از بین بردن بعد مصافت اشاره کرد!

همه میهمانان شما در هر کجای ایران یا هر کشور دیگری باشند می توانند در مراسم شرکت کنند و با ارسال پیام تسلیت یا سبد گل بر سر مزار آن مرحوم ابراز هم دردی با بازماندگان کنند.

با توجه به این موضوع که متوفی های فوت شده ناشی از ویروس کرونا هم در بهشت زهرا دفن می شوند پس میتوان ازبهشت زهرا تهران به عنوان یکی از خطرناک ترین مکان های ممکن برای تجمع و رفت و آمد یاد کرد، پس بهتر است با برگزاری مراسم به صورت آنلاین در خانه بمانیم و جان خود و عزیزانمان را به خطر نیندازیم.

با مراسم ترحیم آنلاین در هزینه های خود صرفه جویی کنیم! قطعا هزینه ی این مدل مراسم به مراتب کمتر از مراسم حضوری می باشد.

 

معایب مراسم ختم مجازی چیست؟

 

به طور کلی فضای مجازی همیشه از دنیای واقعی فاصله دارد و هیچگاه نمی تواند دیدار های مجازی جای دیدار فیزیکی را بگیرد!!

ولی گاها مثل امروز با وجود وضعیت بحران در سراسر دنیا ما مجبور به دیدار مجازی هستیم، تیم بهشت یار نهایت سعی خود را برای ایجاد فضای مناسب معنوی برای مراسم شما انجام داده و امیدواریم هرچه زودتر به شرایط عادی زندگی برگردیم.

 

چگونه یک مراسم آنلاین برگزار کنیم؟

 

شما می توانید از طریق فروشگاه سایت مراسم خود را رزرو کنید! اطلاعات را وارد کرده و پرداخت کنید و منتظر شروع مراسم باشید!

همچنین می توانید جهت مشاوره و سفارش تلفنی با شماره های 24 ساعته شرکت تماس بگیرید.

 

> چرا خدمات مجلس ترحیم را آنلاین برگزار کنیم؟

۵
از ۵
۱۱ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش