اجاره میز و صندلی و سایبان در بهشت زهرا

 

چطور صندلی و سایبان برای کنار مزار اجاره کنیم؟

 

 برگزاری مراسم ختم بر سر مزار از قدیم الایام جزو آداب و رسوم ما بوده ومعمولا در روز های خاکسپاری، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد مرحوم، خانواده معزا با دعوت از اقوام و آشنایان ساعت هایی را به مناسبت بزرگداشت و یادبود عزیز از دست رفته به عزاداری می پردازند.

 

برخی با مراجعه به بهشت زهرا یا آرامستان محل خود به جست و جوی کرایه صندلی و سایبان برای کنار مزار میپردازند ولی این عمل زمان و انرژی زیادی را از شما می گیرد و گاها به دلیل تاخیر در مراجعه ممکن است اصلا نتوانید کاری از پیش ببرید.

ما در اینجا به شما سفارش تلفنی و اینترنتی را پیشنهاد می کنیم، هم در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید وهم مطمئن تر خرید کنید، شما میتوانید تنها با چند کلیک یا با یک تماس انواع صندلی و سایبان را برای مراسم خود رزرو کنید.

 

به غیر از صندلی و سایبان به چه چیز هایی احتیاج داریم؟

 

مداح و اکو

مداح و اکو از واجبات مراسم عزاداری می باشد که شما می توانید طبق سلیقه خود مداح، نوازنده و سیستم صوتی مناسب را از داخل سایت بهشت یار سفارش دهید.

 

نی و دف و تنبور

شما می توانید مراسم خود را به صورت عرفانی برگزار کنید!

با سفارش هرکدام از نوازندگان حرفه ای مراسم خود را عرفانی برگزار کنید، برای دریافت نمونه اجرا های عرفانی تماس بگیرید تا برای شما ارسال شود.

 

پنکه مه پاش

در مقابل گرمای طاقت فرسای فصل تابستان میتوانید با سفارش پنکه مه پاش چرخان محیط گرم بهشت زهرا را به محیطی مطلوب تبدیل کنید معمولا هر پنکه برای جمعیت 30 نفر مناسب می باشد همچنین آب معدنی و آب میوه خنک هم فراموش نشود!

 

بخاری و دور چادری

در مقابل سرمای فصل زمستان به جهت رفاه میهمانان و خود شما میتوانید از دور چادری و بخاری استفاده کنید!

دور چادری همانند یک دیواره دور تا دور سایبان شما کشیده شده و مانع ورود باد های سرد و خروج گرمای داخل چادر می شود همچنین با سفارش یک بخاری برقی گازی، دمای داخل سایبان تعدیل شده ومیتوانید بدون دغدغه سرما به مراسم خود بپردازید.

 

تاج گل و گل آرایی

همیشه بردن دسته گلی بر سر مزار مرسوم بوده شما می توانید به جای بردن گل های شاخه ای ، مزار را گل آرایی کنید که این کار جلوه زیبایی به سنگ مزار میدهد و یا اینکه با تاج گلی مزار را مزین فرمایید، به سادگی می توانید انواع مدل های تاج گل، سبد گل و گل آرایی های سر مزار را در داخل سایت بهشت یار مشاهده کنید و با قیمت های نازل برای مراسم خود یا دیگری سفارش دهید.

 

استند و بنر

معمولا اگر نمیرسید به مراسمی حضورا تشریف ببریدبهتراست از طرف خود یا خانواده خود استند تسلیت ایستاده بر سر مراسم ارسال کنید و یا اگر مراسم عزیز خودتان است با چاپ عکس آن مرحوم و قرار دادن در دید میهمانان یاد و خاطره آن عزیز را در طول مراسم زنده نگه دارید.

 

پک پذیرایی و حلوا خرما

میهمانان شما ممکن است از مسیر های طولانی برای شرکت در مراسم تشریف آورده باشند یا  بر اثر غم عزیز از دست رفته در طول مراسم دچار ضعف و افت فشار خون شوند به همین دلیل تهیه و توضیع پک های میوه، شیرنی و حلوا و خرما پیشنهاد می شود.

همچنین میتوانید از میهمانداران آموزش دیده شرکت بهشت یار برای اینگونه خدمات استفاده کنید.

 

> تشریفات یعنی چی ؟

۵
از ۵
۱۵ مشارکت کننده
عسل گفت:
سلام
برای گرفتن خدمات حضوری هم دارید
یا به صورت تلفن میشه ؟؟
یا فقط سایت امکان خرید داره ؟
    پشتیبانی بهشت یار گفت:
    سلام وقت بخیر
    به صورت تلفنی و یا خرید از سایت امکان پذیر است.
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش