چرا بعد از مراسم ختم به تالار پذیرایی میرویم؟

درباره‌ تالارهای پذیرایی ترحیم


پس‌ از فوت و از دست دادن یک عزیز، دغدغه‌های بسیار زیادی برای نزدیکان و اقوام او پیش می‌آید. یکی از مهم‌ترین این دغدغه‌ها نحوه‌ پذیرایی از مهمان‌ها و انتخاب محل مناسب برای برگزاری مراسم و پذیرایی است. در شرایط حاضر بسیاری از افراد تالارهای پذیرایی ترحیم را برای این کار در نظر می‌گیرند تا پذیرایی از میهمانان آن‌ها به بهترین نحو ممکن انجام شود‌. در این مقاله قصد داریم به ارائه مطالبی در زمینه تالارهای پذیرایی ترحیم بپردازیم.


چرایی رفتن به تالارهای پذیرایی ترحیم بعد از خاک‌سپاری


یکی از رسومات اصلی ایرانیان این است که پس‌ از فوت یک عزیز و برگزاری مراسم خاک‌سپاری وی، از مهمانان و مدعوین پذیرایی می‌کنند تا هم تسلی خاطر بازماندگان باشد و هم ثوابی از مجلس برگزار شده به متوفی برسد. یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری این مراسم‌ها، تالار پذیرایی ترحیم است.

تالار پذیرایی بهشت یار

بنابراین بهتر است شما هم این مکان‌ها را برای پذیرایی از مهمانان خود بعد از مراسم خاک‌سپاری در نظر بگیرید. چراکه این اماکن به‌ صورت ویژه برای پذیرایی، طراحی و ساخته شده‌اند و می‌توانند اعتماد و اطمینان شما را از برگزاری مراسم خود و مناسب بودن آن از هر جهت، جلب نموده و خیالتان را راحت کنند. در نظر گرفتن چنین مکان‌هایی نقش اساسی در باشکوه برگزار شدن مراسم شما خواهد داشت.


تالار ترحیم


شما می‌توانید برای برگزار کردن مراسم‌های مختلف از قبیل ترحیم، سوم، هفتم، چهلم و یا مراسم سالگرد متوفی، تالار ترحیم مناسب برای پذیرایی از میهمانان خود انتخاب کنید. اما پیش از انتخاب تالارهای پذیرایی ترحیم باید به چند نکته توجه داشته باشید.
یکی از مهم‌ترین این نکات ظرفیت تالار برای مراسم مورد نظر شما است. گنجایش این سالن‌ها باید با تعداد مهمانان شما تناسب داشته باشد تا مشکل کمبود صندلی و یا تهویه سالن و از سوی دیگر فضای بزرگ و بیش‌ از حد و به وجود نیاید. علاوه‌ بر ظرفیت تالار باید به مکان آن‌ هم توجه داشته باشید و یا ظرفیت پارکینگ آن را هم در نظر بگیرید. بهتر است سالنی را برای این کار انتخاب کنید که در دسترس شما باشد.
بسیاری از افراد در چنین شرایطی تالار و رستوران نزدیک بهشت‌ زهرا را در نظر می‌گیرند و یا رستوران و تالاری را انتخاب می‌کنند که در نزدیکی آرامستان مورد نظر آن‌ها واقع شده‌ تا مهمانان از نظر رفت‌ و آمد دچار مشکل نشوند. از سوی دیگر تالار پذیرایی ترحیم باید دارای پارکینگ با فضا و گنجایش کافی نیز باشد. در این‌ صورت مدعوین می‌توانند اتومبیل‌های خود را بدون دغدغه در آن پارک کنند.
یکی دیگر از نکاتی که باید پیش‌ از انتخاب تالارهای پذیرایی ترحیم در نظر بگیرید، پرسنل آن و نحوه پذیرایی از مهمانان شما است. پذیرایی از مدعوین باید کاملاً دقیق و منظم باشد. بهتر است این کار توسط پرسنلی انجام گیرد که به اندازه‌ کافی باتجربه بوده و می‌توانند با مهمانان ارتباط مناسبی برقرار کنند. هرگونه سرویس دهی به مدعوین شما باید به‌ موقع انجام‌ شده و با مهارت صورت پذیرد تا موجب عدم رضایت شما و مهمانان‌تان نشود.


تالار پذیرایی ختم


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تالار پذیرایی ختم، نحوه چیدمان و دکوراسیون آن است. تمیز بودن تالار و بهره‌مندی از دکوراسیون حرفه‌ای، باعث می‌شود تا مراسم شما با شکوه بیشتری برگزار گردد. از سوی دیگر این تالار باید با استفاده از متریال و گل‌های مناسب برای برگزاری مراسم ختم و ترحیم تزیین شده باشد.
در نظر گرفتن کیفیت میز و صندلی‌های موجود در تالار پذیرایی مراسم ختم هم مهم است. این لوازم باید کیفیت بالایی داشته و راحت و مناسب باشند. در انتخاب تالار پذیرایی ختم باید به کیفیت غذاها و تنوع آن‌ها هم توجه داشته باشید.

در حقیقت می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مکان‌ها کیفیت غذایی و تنوع آن است.  قیمت برگزاری مراسم در این مکان هم باید با خدمات و سرویس‌های ارائه‌ شده کاملاً متناسب و همخوان باشد.

در بیشتر موارد تالارهای پذیرایی ترحیم و ختم به ارائه پکیج‌ها و یا بسته‌های متنوعی دست می‌زنند که شما می‌توانید از میان آن‌ها، پکیج و سرویس‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید.


تالارهای بهشت‌ زهرا


یکی از معیارهای اساسی برگزارکنندگان مراسم ترحیم و یادبود، دسترسی مناسب به تالار پذیرایی و نزدیک بودن آن است. بسیاری از صاحبان عزا در چنین شرایطی به تالارهای بهشت‌ زهرا فکر کرده و آن‌ها را برای پذیرایی از مهمانان خود در نظر می‌گیرند.

چراکه تمایل دارند مراسم پذیرایی از مهمانان آن‌ها با سرعتی بالا انجام گیرد و یا مهمانانشان مجبور نباشند برای رسیدن به تالار مسیر زیادی را طی کنند. بدین منظور هم تالارهای بهشت‌ زهرا یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها هستند.
تالارهای بهشت‌ زهرا تنوع بالایی داشته و متناسب با سطوح مختلف انتظارات ساخته‌ شده‌اند. این امکان وجود دارد که برخی از آن‌ها از نظر بیرونی آن‌ چنان شیک و لوکس به‌ نظر نرسند، اما نیاز بیشتر مشتریان و سوگواران را تأمین می‌نمایند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این تالارها کیفیت غذای مناسب آن‌ها است. از سوی دیگر خدمات آن‌ها با قیمت‌های مناسب و به‌ صرفه در اختیار مراجعان و مشتریان قرار می‌گیرد. این مکان‌ها از سالن‌های متعددی تشکیل شده و با ظرفیت‌های مختلف نیز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. از سوی دیگر شما در دسترسی به این نوع تالارهای پذیرایی ترحیم با مشکل و دغدغه‌ای مواجه نخواهید شد.

 

> رزرو تالار‌پذیرایی ختم

۵
از ۵
۱۳ مشارکت کننده
سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش